maanantai 4. toukokuuta 2015

Kaivomäen ja Ruskon kisat

Ajattelin kirjoittaa pientä kisaraporttia eilisistä kilpailuista, joissa olin. Mukaan otin myyntikamat, Rufuksen ja Royn, kameran ja vaihtorahat. Ylimääräinen takkikin tuli tarpeeseen, koska oli yllättävän kylmä! Myyntiin olin näperrellyt viisi hevosta ja kolme loimea. Kaikista jäi jäljelle vain yksi hevonen ja loimi, olen tosi tyytyväinen, kauppa kävi hyvin. Alla kisahevosten ja kamojen paikka. 


























Osallistuin Rufuksella ristikkoluokkaan ja Roylla 40-50cm -luokkaan. Ristikko meni muuten hyvin, mutta onnistuin jotenkin pudottamaan viimeisen esteen. Puolimetrinen meni Roylla todella hyvin ja rauhallisesti. Nää oli mun ekat kisat, ja oli kyllä hauskaa! Kisoissa oli lämmin henki ja iloinen tunnelma. Myyntialue oli hyvässä suojassa katoksessa ja piha erottui hyvin värikkäiden lippunauhojen ansiosta. 

Sijoituksia ei tällä kertaa tullut, mutta Rufus sai erikoisruusukkeen, kisojen söpöin heppa -titteli. Lisäksi kaikki saivat kiitosnauhat. Buffetti oli sopuhintainen ja sopivan monipuolinen, tarjolla oli KitKatteja, minipizzoja, Oreo-keksejä, mehua sekä vettä ilmaiseksi. Nyt kun olen päässyt tähän kisaamisen makuun, niin menin ja ilmoittauduin kahtiin kisoihin jotka ovat parin viikon päästä. Iik! Avasin myös tilaripajan uudelleen, uusien kankaiden kera, ja jono ehti täyttyä jo... Talliin on tulossa myös uusi asukas, kunhan saan sen kuvattua ja tiedot keksittyä! 

Alla muutama kuva, joiden laadun blogger pilasi totaallisesti... Kysymyksiin on tulossa vastaukset lähipäivien aikana. Vielä ehtii siis kysyä instgramin puolella!

KÜR


4 kommenttia: